Glsm_ Arkadaşlar 37. Haftamda çatı muayenesi yapıcam dedi doktorum..doğumu tetiklediğini duymuştum öyle mi? Kaçıncı haftalarda çatı muayenesi oldunuz, sonrasında ne zaman doğum yaptınız
Tubamommy Glsm_ ben de ilk gebeliğimde 37 haftalarda yapıldı doğumumda 10 ğün sonra gerçekleşti normal doğum yapmıştım devlete mi gidiyorsun canm özele mi
Esraazengin Glsm_ valla ben 39 haftalık oldum gecen gün gittiğimde sordum yapıcakmısınız die onundogum sancın basladığı zman yapıcaz dedi bende catı muayenesi yapsın istıyorum bu cuma tekrar randevum var bakalım yapıcakmı
MeyraRana Glsm_ ben 28. Haftamdan beri girdim bi sorun yaşamadım hatta şuan 35+1 dün kanamam oldu dün tekrar girdim bu sefer kalın değişik içi boş boru gibi bişiyle baktı ışık yardımıyla nerden baksan 10 kere çatala oturmuşumdur bi sorun olmadı bazılarının başına gelince herkesin başına gelcek sanıyorlar doktor Ne diyorsa o 9 haftalıkken bile çatala alınmıştım bi sorun yaşamadım bi kadın komple elini soktu bilgisizdi galiba ebe hanım ona rağmen ne açılma ne kanama nede doğumu tetikledi.
Glsm_ Tubamommy özele gidiyorum.bende en azından 38 hafta tamamlansın istiyorum nasip..sizin çatı muayenizde açılma varmıydı
Tubamommy Glsm_ evet canm doktor 2 cm açılma olmuş demişti sonrasında evde suyum geldi hastaneye yatışta 6cmdi
Glsm_ Esraazengin maşallah o haftaları görecekmiyim bakalım..☺️ Çatı muayenesinden sonra doğum tetiklenir diye duydum ne kadar gerçek acaba ?
Esraazengin Glsm_ valla ne kadar dogru tetikler mi bilmıyorum ama zaten artık benim için tetiklesin istıyorum 😊 cunku programa göre dogumuma 7 gün kaldı 😊😊
Aslihan2 Melike bende 37+2 de sezeryan olcam ama cok korkuyorm erken mi acaba bebeğime birsey olur mu kuveze girer mi bu annelik ne zormus ya🥺 sizin bebeginiz kuveze girmedi demi benim 3 kilo ancak olur bebeğim o güne
benmuge Melike çatı muayenesini parmağını sokarak mı yapıyor? Bana tek parmağını sokup 1 cm açılma var demişti
1prenses_annesii Esraazengin valla benim de 10 gün kaldi bugün açıklığa bakti 2 cmdi tetiklese iyi olur 😄
Esraazengin 1prenses_annesii dogum sancıların başladığında bakıcam dedi ama cuma günü gittiğimde bakmasını istıcem tekrar
Murat_Aleyna MeyraRana normalde elini mi sokuyo baya cok korkuyorum bende bu gece 38 haftalik olucam ama daha çatı muayenesi olmadim
MeyraRana Murat_Aleyna cnm kişiden kişiye değişiyor vala normalde 2 parmakla bakıyorlar sadece ben dengesizin birine denk geldim bide bana kendini kasma elim girmiyor demişti o gün odadan çıkarken yürüyemedim eşim bile naptılar sana içerde ne bu halin demişti ondan sonra 2 keremi ne girdim biri bayandı biride erkek hani hiçbişi hissetmedim keşke hep onlar çatala alsalar o bahsettiğim kalın boruyla erkek baktı düşün yani o boruyu sokarken bile hissettirmedi inşallah iyileri denk gelirde korkutmazlar sizi o elini sokan kadın 28 haftamdaydm doğumdan aşırı korkmuştum hani böyle elini komple soktuğunda canımı yakıyorsa doğumu hiç düşünemiyrm ilk gebelik ya bide ondan sonra çatala korka korka çıktım hep ama ondan sonra hep güzelleri iyileri denk geldi yani korkumu yendim
Nurcan4671 Murat_Aleyna korkmani gerektirecek Bi durum değil ben 3 kere öldüm şu an 39+4 haftalik olduk ne kanamam oldu ne de dogum başlangıcı hatta keşke başlasa diyorum. Sadece ilk olduğunu ebe hanıma belirt onlar zaten gayet anlayışlı davranıyor. O anda derin nefes al ve sakin ol hiçbir şey olmuyor çok çok az Bi ağrı hissediyorsun o da çok normal
Murat_Aleyna MeyraRana anladım canım benimde ilk gebelik ve cok korkuyorum dogumdan çatı muayenesinden de Hayırlısı bakalım napicaksam🙈
Bendiyebiri Murat_Aleyna korkma canım bende çok korkuyordum bişey hissetmedim bile sadece biraz kendimi kastığım için psikolojik olarak kötü oldum. Zaten oldu bitti oluyor saniyelik bişey. Sakın korkma
MeyraRana Murat_Aleyna korkunun ecele faydası yok cnm elinde sonunda o çatala alıncan ☺️ korkulacak kadar kötü bişi değil
Bendiyebiri Glsm_ ben daha yeni oldum canım 38+6 da yapıldım şuan 39+1 im açılmam sancım bişeyim yoktu doğumu tetiklediğini diyorlar ama benim zaten yalancı sancılarım vardı ama ondan sonra birşey olmadı bakalım salı günü tekrar gidicem 40 oluyorum umarım tetikliyordur 😂
Dark Glsm_ ben 35 de oldum başka sebeple, tetiklemedi. Doktorunuz ona göre yapıyor zaten. Ortalama 37 de yapılıyor