Kızlar merhaba 35 haftalıkken doktorum 3 kilo dedi 37 de gittim yine 3 kilo dedi benim anlamadığım bebek hiç mi kilo almamış sordum gayet iyi dedi kilosu acaba ölçüm mu yanlış kafam çok karıştı beslenmemde guzel dikkat ediyorum da 🤷 birde boyuna 49 santim demişti bugün de 48 dedi hiç bişey anlamadım başına gelen varmı sizin bebekleriniz kilosu kaç 37 haftalık olanlar