afifem Arkadaşlar bugün kan verdim sonuç icin bir iki güne tekrar doktora gidecegim su an ilac gerekiyor mu yüksek mi tam olarak bilemiyorum bilen varsa yardımcı olabilir misiniz serbest t3 değerim 3.89 çıkmış
Sevensevilen afifem merak etmeyin kaygılanacak bir durumunuz yok kısa sürede dahiliye doktorunuza gösterin sonuçları