Bellavita18 İlk trimesterda 11. Haftadayım. Bu süre zarfında bir kez midem bulanmadı. Normal zamanlardan farkı yok gibi. Doktor rahimde ağrı olabilir demişti o da olmadı. Bir anormallik yoktur değiil mi? Yakın çevremde gebe herkeste bu belirtiler var
Ozlemyvz Bellavita18 mide bulantısı kusma yaşamadım ben. Sadece et tavuk falan yemek istemiyordum. Şuan 33. Haftadayım. Her hamilenin midesi bulanacak diye bir şey yok
esinnnnn1 Bellavita18 bende ne gebelik ağrısı ne bulantı hiç olmadı şuan 31 haftadym yeni yeni ilk kez ağrılarım oldu. Halsizlik aşerme uyku hali hiçbiri hemde. Normal günümde gibi geçirdim hep
Eminedmr Bellavita18 mide bulantısı kusma aserme yada herhangi bir gebelik belirtisi yasamadim 30 haftalik olduk şükür herkesin bünyesi bir değil tadını çıkart belirti olmaması anormallik var demek asla değil
Loveis16 Bellavita18 36. Haftamdayım 1 ve 2. Trimesterde hamile olduğumu unutuyordum hiç bir şey yaşamadım çoook rahat geçti
Villanelle Benim hiçbir belirtim olmadı bugüne kadar. Tiksinme, bulantı, kusma, ağrı, sancı, aşerme vs hiçbir şey
yasemin_- Bellavita18 çok şükür bulantım vs olmadı sadece aşırı uyku halim oluyordu oda bir zaman sonra geçti adet olacakmışım gibi de hafif agrılarım oluyordu