Ben geçen sene kürtaj olmuştum ve tam 45 gün kanamam oldu. Doktoruma söylediğimde beta hcg sıfırlanana kadar devam etmesi normal dedi sonra bende başka doktor fikri alayım diye başka doktora gittim o doktor bana bi ilaç verdi ve bikaç güne kanamam tamamen kesildi. Bence siz de bi doktora danışın. Geçmiş olsun