Kizlar bugün sağlık ocağındaki hemşire aradi beta değeriniz 600 çıktı dedi. Daha onceden de 114 çıkmıştı. Bu 600 pazartesi günü olan değer yalnız. Ben dedim doktora gideyim diye şimdi gitme 7 haftalık olunca git dedi değerin düşük geç döllenme olmuştur dedi. 4 haftalık 600 değerim düşük mü acaba. Bide adetten 3 gün once evdeki test çift çıkmıştı. Geç döllenme mi oluyor yani.