Rbsb1803 bende çok kötü şeyler okumuştum su azalmasının zararları VS. Ama sonra mantıklı düşününce o kadar kötü bişey olsa doktor lar salmaz Dı bizi. Ama İnternet te şunuda öğrendim bebekler amniyon sıvısını yutuyor ya bazen idrar larını yapmıyorlar yapmadıkları zaman azalma oluyor yaptıklarında tekrar normale dönüyor muş. Bende bu yüzden Bi gittiğimde normal Bi gittiğimde az dediklerini düşünüyorum