Mouradi ipek7 Bende 16+3üm karın ve altında,kasıkta ağrılarım oluyor ama çok şiddetli değil dinlendiğim zaman geçiyor, sizde geçmiyorsa dr a gidin İnşaAllah kötü bir şey yoktur
Mouradi ipek7 Nasıl olurda bilmezler ya İnşaAllah canım kötü bi şey yoktur öyle kararsız söylüyorlarsa