18 haftalık hamileyim dün kontrolum vardı doktor bebeğin böbreğinin olmasından az fazla büyük olduğunu söyledi erkek bebeklerde oluyor çoğu zaman doğduktan sonra sünnet olduktan sonra büyük ihtimalle geçiyor ama yinede kontrol altında tutmamiz lazım dedi başınıza böyle bir şey geldi mi