Tuikbu Merhaba dün doktora gittim en son şubatta gitmiştim şuan 32 haftalık olmam gerekiyordu doktor da 30 haftalık çıktı bebeğin kilosu şuan 1390 grammış haftasına göre normal dedi fakat emin olamadım neden 30 haftalık gözüküyorum ozaman eve gelince farkettim bu durumu bebeğin kilosu normal mi şuan 32 haftalık hamile varsa aranız da yardımcı olursaniz sevinirim
Hlt-seyma21 Tuikbu normal canım endişelenme 2 hafta geride veya önde olabilir kilo 30. Haftaya ve ölçümleri de aynı zaman da denk geliyorsa ne için endişe ediyorsun? En iyi şeyi doktor söylemiş normal demiş, endişe etme.
kubra3rkan Tuikbu merhaba ben 33 haftalığım, bebeğimin karın çevresi 30+3 gözüküyor. Şuanda 1640 gram. Bebeğim erken alınacak benim, perinatoloğa da göründüm o da aynısını söyledi. En fazla 37 de alacaklar, 36. Hafta bile bizi kurtarır dediler
Villanelle Sat a göre 32 olup, bebeğin ortalama ölçüleri 30 hafta olabilir. 2 hafta geriden geliyor demek oluyor
Tuikbu Herşey den önce sağlıkla gelsin tüm bebeklerimiz inşallah sadece annelik iç güdüsü bir ay da sadece 200 gram almış ona üzüldüm şuan 32 haftalık gebeyim kağıtta da 30 haftalık görünce mayısın ilk haftası doğum dedi inşallah toparlar ozamana kadar 😔
Tuikbu kubra3rkan Rabbım tüm bebeklerimizi korusun inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun tek korkum bu şekilde yavaş kilo alırsa diye ona göre erken aldıklarını duymuştum fakat beni 3 hafta sonra çağırdı herşeyin hayırlısı inşallah hepimiz için elimde değil ister istemez kafaya takıyoruz bir şekilde 😔
gulistan022 kubra3rkan ayyy canım benim aynı sıkıntı benim bebeğim içinde dediler Allah yardımcımız olsun inşallah
Esrahazen1 Tuikbu aklına takıldıysa başka bir doktora gidip tekrar baktır yani ben kesin böyle yapardım bugün 32. Haftadaya girdik kontrole gittim 2 kg çıktı kimi bebek 1 2 hafta önde veya geride olabiliyor. 30 haftalıkken de kontrole gitmiştim kilosu normaldi ama ultrasona göre geride çıkmıştı.
kubra3rkan gulistan022 yaa sizin kaç haftalık gebeliğiniz? Bebeğin karın çevresi kaç haftalık, kaç gram
Minnikkuzuuu Tuikbu canım her haatanenin cihazı bile faekediyor emin ol buna tarafımca test edildi 😄 birde geçenlerde doktor akıllısı ultrasona bakmadan önce bilgiler giriliyor ya bu girmemiş benden önceki hastanın bilgileri duruyordu bana verdiği fotoğrafta bi baktım ödüm koptu bu haftada değildi telaş yaptım sonra eşim farketti onu 🐂
Fasulyem2 Tuikbu önümüzdeki aylardaki kontrolün önemli cnm bence 1 doktora daha görün benim ilk hamileliğimde bebeğimi az kilo aldığını görünce kan sulandırıcı iğneye başlamıştık işe yaradı mı bilmiyorum ama 2700 gr doğdu 38+2 de hiç erken doğumdan bahsetmedi doktorlar beslenmesini kilo aLımını takip edicekler kilo alımı durmadığı sürece sıkıntı yok merak etme hafta olarak geriden gelebilir kimisi de ilerde oluyor önemli olan her ay kilo alması :) bence sen baska dr a gitmiceksen de en geç 2 hafta sonra kontrole git sık sık göster kendini