Syd160531 Sabahtan beri karnım ağrıyor gaz sıkışması da var ama bi geçiyor bi geçmiyor ne yapacağımı bilemedim karnım da çok sert bebek de az hareket ediyor böyle olup doğuran var mı ki saçma biraz ama 🙊🙊🥺
Ebru1606T Merhaba sabahtan beri benim de karnımın içi ağrıyor gaz sancısı gibi de ne olduğunu çözemedim. Sabah kahvaltıdan sonra oldu mideme vurdu istiğfar ettim biraz rahatladım. Şimdi tekrar başladı 🤦🏻♀️
Ebru1606T Syd160531 ben 34+2 yım ama bebeğim bana göre önden gidiyor o yüzden korkuyorum açıkçası. Siz kaç haftaliksiniz
Syd160531 Ebru1606T ben 37+1 38.haftamdayım haftaya doğumum olacak inşallah ama her an herşey olabilir tabi endişe ediyorum 🙊
Ebru1606T Syd160531 ikinci defa tekrar edince doktoruma yazdım bakalım ne diyecek Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah