Yarendeniz Yasemin48 ilk aptamil aldım çok gaz yaptı doktor bebelac gold önerdi şimdi gaz sorunumuz azaldı anne sütüde veriyorum ben doymadığı için şimdilik mamadan memnunuz
OlgaArslan Yasemin48 bebelac gold almıştım hiç pişman olmadım 7 aylık hala aynı mama biraz zor bulunuyo bulamadığımda hipp combiotic alıyorum
Melikeb19 Yasemin48 doktor tavsiyesiyle evolvia👌🏻 Yalnız bizim bebiş Doğumdan sonra çok kilo kaybetti ve doktor daha çabuk yağlandırır oranları daha yüksek daha hızlı toparlar diye evolvia önerdi. Günde 4-5 kere veriyorum şuan