Demirssmomm melekimserra benim sabahları bi ağrı oluyo ama tam ağrı gibide değil yani bi rahatsızlık garip 🤔 kalkıp yürüyorum geçiyo 💭
Polenpolen52 melekimserra bende bugun ara ara adet sancjsj gıbı agrı oldu cok korktum şanstan yarın doktor kontrolu var ıns bısey yoktur
melekimserra Polenpolen52 inşallah büyük ihtimalle karnımız büyüdü bel ağrısı ondan oluyor ara ara da adet sancısı ile birleşince kötü oluyor sizde 29 musunuz
Senaoztrk Polenpolen52 bende o haftalarda öyleydim smdide hala bazen oluyor nadirde olsa ama rahim kendini doğuma hazırlıyormuş ve bebekte dahada büyüdüğü için çok normalmiş
ebruk1994 melekimserra bende 29 haftalığım iki gündür vajinamda baskı hissi var karnımda aşağıda sık sık idrara çıkmaya başladım ilk aylardaki gibi nedendir acaba 😒
melekimserra ebruk1994 aynısı oldu devamlı lavobodayım aşağıda baskı bebeğe baktı dönmedi dedi her ihtimale karşı enfeksiyon için tahlil nst baktı inşallah sende bişey yoktur
ebruk1994 melekimserra önümüzdeki hafta gideceğim bakalım inşallah daha erken hiç değilse 34 ü görelim 😊
Senaoztrk Polenpolen52 öyle tabiki insan korkuyor bende doktora gidince söylemiştim şimdide mesela çatı ağrılarım başladı kemiklerim falan hafta ilerledikçe değişik ağrılar oluyor 😊