Gokcenn21 Mol (üzüm) gebelik geçiren ve daha sonra sağlıklı gebe kalan var mı ? 1 sene 3 ay önce kürtaj oldum şuan 4 haftalık gebeyim endişeliyim
Bussell Gokcenn21 arkadaşım geçirdi, sonra sağlıklı sorunsuz bir hamilelik dönemini oldu bebeğini kucağına aldı. şimdi 2. Bebeğine hamile son aylarında doğum yapacak.
Sacidenur Gokcenn21 boş gebelik mi demek üzüm gebelik ikinci hamileliğimde yaşadım kürtaj oldum aynı şekilde şimdi tekrardan hamileyim 10 haftalık tekrarlamaz demişti doktor hayırlı olsun
Sidddiikaaaa Gokcenn21 kimse yaşamadıni söyledi ama bn tekrar yaşadım ve 3 hafta önce kürtaj oldum 😟 yani 1 er sene ara ile 2 kere mol yaşadım
Mavidunyamm Gokcenn21 Benimde kuzenim geçirdi mol gebelik ama sonradan hamile kaldı ve bebeğini sağlıkla kucağına aldı. Darısı başınıza
Gokcenn21 Bussell çok teşekkür ediyorum yaa endişeleniyorum korkudan sevinemiyoruZ bile yine olur mu diye
Gokcenn21 Sacidenur teşekkür ediyorum boş değilmiş plasente var ama bebek gelişmiyor üzüm üzüm parça parçaydı kürtaj oldum 1 sene gebelik yasagı veriyor kürtajdan 6 ay boyunca her hafta beta testi verdim 6. Ayda değerim sıfırlandı hala gebe görünüyordum
Gokcenn21 Sidddiikaaaa yaaa rabbim en en güzel en hayırlı şekilde sağlıklı bir bebek nasip etsin sanada isteyen herkese peki Kaçıncı haftada mol olduğunu fark ettin
Sidddiikaaaa Gokcenn21 sen nasıl ikinci gebeligindw bişey filan kullandınmi naptın nasıl oldu doktor filan dedi mi bişey
Sidddiikaaaa Mavidunyamm yok daha yaptırmadım yeni kürtaj olunca 7 8 ay sonra yaptircam Gebelik serbestligi gelince