Ilk gebelegimde devlette gittim doktorum iyiyde yani cok ilgili degildi ama benim icin yeterliydi 2018-2019 yilindaydi. Sonra doktorum gitti baska bir doktor geldi ve birkac ay sonra yine ayni seyi oldu o biraz zordu benim icin ilk bastan sonuna kadar ayni doktor olmasini isterdim. Begenmedigim sey bide ben icerideyken baska hastalar da giriyorlardi doktor onlarla da konusuyorlardi yani bu hastaneye gore degisebilir belki ama hos degildi. Ayni zamanda her islem yapmadilar beni baska bir hastaneye gonderdiler o da zordu. Dogumum normal olacakti ama 39. haftada sonanda acil sezeryan icin karar verdiler ve beni ozele gonderdiler ve yine yeni bir doktor 🥲 O durumu bidaha yasamamak icin bu sefer ozele gittim suan 36+3 haftalik ve sezeryan gunum de belli oldu bastan sonuna kadar tek bir hastane ve tek bir doktor ile gorustum ben cok cok daha rahat oldum bu sefer. Her hastane her doktor farkli ama bunlari yasadigim icin paylasmak istedim.