ANNEADAYI0 kaynananız kaçıncı yılda kalmış ya öyle yapacağına torunu İçin her gün namaz kılıp Rabbime dualar etsin , böyle saçma sapan şeylerden nefret ederim Yeri ve ğöğü yaratan var ALLAH’tan isteyeceğiz ne alırsan ne yaşarsak Rabbim sayesinde o yüzden Her gün Torunu için iyilik sağlık istesin Rabbimden 🙏🏻