biranneeeeeee 10.haftadayım ultrasona girdim doktor ikiz olup olmamasıyla ilgili net bilgi vermedi. İkiz gibi dedi. İkiz olsa 10.haftada artık net şekilde belli olmaz mı böyle durum yaşayan var mı geç öğrenen. Tam ne zaman netleşir acaba
biranneeeeeee anneyimmm42 ben 2.muayw de çift kese sanırım dedi sonra yok mesane dendi. Busefer başka kese söylenmedi ama aynı kese de gördü sanki bilmyorum çok endişeliyim korkuyorum yapabilirimiyim acaba
anneyimmm42 biranneeeeeee bol bol dua et canım dualarım seninle inşallah minikler gösterir kendini 🤲🌸