arkadaşlar benim adetim saat gibiydi yıllardır 1 gün bile şaşmaz. Şu gün gelecek derim o gün gelir. Bu ay 3 gün gecikti ama test negatif. Üstelik kan testi yaptırdım o negatif. Ama adet de olmadım. Geçen ay hormon baktırdım hiç bir sorun yoktu hormonlarımda. Göğüs ağrım, kasık ağrım ve çok gaz sancım var ama adet olamıyorum. Böyle olan var mıydı