Afro-dit Bugün kontrole gittim nst ye girdim sancı çıkmadi çok şükür… 37+0 haftalık olduk teyzeleri🥰🥰🥰 8 Nisan a gün verdi doktor haftaya çarşamba yeniden kontrol için gidecem ❤️ sizde durumlar nasıl
Mervepera Afro-dit gozun aydın canimmm benimde yarın kontrol acaba ne zamana vercek insallah verir artik günü 🥲
begonvilko Afro-dit ayyy hadi hayırlısıyla kucağına al inşallah canım. Benim de 18-20 Nisan aradı dedik ama tam günü belirlemedik henüz 35.haftayım. Allah hepimize sağlıkla, mutlulukla bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻
Afro-dit Anneoluyorummmm sağol canım senin de gözün aydın olsun hayırlı sağlıklı gelsinler inşallah 🤲❤️
Pamuk_02 @Afro-dit gözünüz aydın Allah sağ salim kucağıniza almayı nasip etsin inşallah bizde 37+6 dayız bakalım yarın kontrol var ne zaman tarih alacaz sezeryan için geçen hafta sancım çıkmıştı nst bakalım nasıl olacak
Afro-dit Pamuk_02 sağol canım Allah razı olsun Rabbım senin de hayırlı sağlıklı kucağına almayı nasip etsin sancı hissediyor musun hiç
Pamuk_02 Afro-dit evet sancım çok var belim ve adet sancısı gibi ağrıyor 1 haftadır var maalesef sancım senin hiç yok mu
Afro-dit gulfemsvnc Rabbım hayırlı sağlıklı kucağına almayı nasip etsin insan korkuyor biraz da olsa ama hepsi geçiyor bebeğini kucağına alınca 🥰
Afro-dit Pamuk_02 şuan sancim hiç yok canım nst de de çıkmadı ilk gebeliğimde 38+6 da normal doğum sancim başlamıştı
Afro-dit begonvilko Amin canım Allah razı olsun 37 38 gibi kesin tarih söyler belki bende senin haftandayken kaçıncı haftada aldığını sormuştum 39. Haftada alıyorum demisti çıkan sancılar felan da bağlı bir durum sancı olmazsa bekler 39 a kadar
Afro-dit Uysll sağol canım senin daha az kalmış bende 5 Nisan olmasını istiyordum ama doktorum 8 Nisana verdi sancı felan olmazsa inşallah hayırlısı Allah tan 🤲