Kızlar ben pazar günü 32. Haftama giricem ama doktorumdan 2 hafta sonrasına randevu alabildim bu doğum raporunu hangi hafta aldıgımız önemli mi yani 2 hafta geç aldım diye ona göre mi doğum parası yatar yoksa zaten ben ne zaman raporumu versem de 32. Haftadan itibaren mi izinli sayılırım