Sumiire benim doktorum da öyle bişey yok, genelleme yapamayız dedi, her bebek eşit şekilde hareket etmez, bazı bebekler anne karnında çok aktif olurken, bazıları çok sakin o yüzden ben böyle stres yaratacak durumlara hiç girmiyorum eğer bebeğimi sabah ve akşam hissettiysem rahat oluyorum