kahvesever__ Dün bir post açmıştım hatırlayanlar olur 👍 tabiki bebeğim yüzünü göstermiyor diye bügün kontrolüm vardı şükürler olsun Doğumdan önce bebeğimin yüzünü göre bildik çok mutluyum 😀
Gamzess1 Kız senin postu okumuştum dün ay çok şükür bizimki hep gösteriyor demiştim içimden nazar ettim çocuğu bugün kontrolüm vardı göstermedi ya 😅😅
kahvesever__ Gamzess1 aynen valla o kadar mutlu oldum ki görünce bayadır görmüyordum 😂 neden göstermedi bu seferde senin ki mi Naz yaptı
kahvesever__ AysunUgur umudunu kaybetme bende öyleydim bügün gördüm çok şükür inşallah 🙏 sende görürsün