sinemkayaaa inşallah oyle olur , benımde ufaktı ama şuan afedersin çiçek gibi tomurcuklu baya hamileliğimim bi evresinde içeride girmedi oturamadım ve sertleşti baya benı çok zorladı ve ne kullandıysam iyi gelmedi, şuan 28 deyim sanırım hiç düşünmücem direk sezeryajna dönucem zatwn 2 yıl once karnımdam açık ameliyat oldum ni nevi eski sezeryanlı gibiyim ama dr daha onceki ameliyat normal dogumuna engel deyınce acaba bi yapabilir miyim dedim eve gelince basur aklıma geldı direk aydınlandım😒😬😬