denizz89 Hanımlar benim doguma kısmetse 5hafta var ve plasentam asagıda .doktor degısıklıgı yaptm ve doktor da gördü plasentamın aşağıda oldgunu ,14eylülde kontrole gel alttan muayane edelim dedi yalnız ben sezeryan düşünüyorum ve ayrıca plasentam asagıda oldgu halde nasıl bakacak yaa ?ne demeliyim sizce doktora benden iyi biliyot olması lazım..hem herşeyi geçtim benim canım cok agrıyor yaa😞😞😞korkıyorum
Harunnisa denizz89 belkide asagidan bakicaktir ne kadar asagida olduguna rahimin agzini kapatiyormu diyedir belki bilemiyorum
Dua denizz89 plesanta rahim ağzını kapatmıyorsa sorun değildir ki doktor bakmıştır ne kadar uzak olduğuna ama sen yine de hatırlat İçin rahat etsin