Ece06 evet doktorum 2 hafta ilerde diyince banada bugun dedim neden bi sorunmu bu dedim yok genetik babasına çekmis dedi 😂 normal doguma sorunmu diyede sormak aklima gelmedi ama mantiken dusununce zaten kafa cikinca gerisi gelir ama kafa buyuk olunca zorlayacakmis gibi dusundum. Doktorum normal dogum taraftari sorun olmadigi sürece bekleriz 40 hafta diyo esimde sezeryan mi olsa diyo bende kararsiz kaldim 36da tekrar kontrolumuz var bakalm o zman ne diyecek. Illede normal diye diretmiyorum hayirlisi hangisiyse o olsun insallah