Merhaba kızlar 11-12 martta ovulasyon testi ile yumurtlama gördüm 13 martta silik ciZgi çıktı çatlama gördüm. Yumurtalamadan 17 gün geçince test yapmam gerekiyormuş. Fakat suan daha once yaşadığım adet belirtilerini görüyorum. Midem ve karnım agriyor akıntım var her ay olan şeyler yani. Adetim 27 martta olmasi gerekiyordu. Gebelik olmadı mı acaba yaa canım cok sıkkın moralim bozuk 😔 Allah bilir tabi olup olmadığını ama adet belirtisi görüp sonra gebelik gören oldu mu ?