Kızlar ilk gebeliğim bom gebelikti hiçbir belirtim yok sadece cok uyuyorum ve göğüs uclarım şişik acıyor başka hiçbir şey yok kötü rüyalar görüyorum kalp atışını duydum ama sanki bir daha gittiğimde duyamicakmışım düşüncesi giriyor kafama nasıl atıcam bu düşünceyi kötü rüyaları nolur yardım😭😭