Azra57 kaç mm büyüdüğünü bilmiyorum ama ilk gittiğimde doktor antibiyotik verdi günde 5 litre su iç dedi ama 3 kere acillik Olursan bu ameliyata işaret dedi. Ben sürekli acillik olunca sancıdan artık takmamız gerekiyor dedi o gün hemen acilen ameliyata aldılar. Sancılarım çok şiddetli oluyordu hatta bir gece ambulansla gittim hastaneye:( Şimdi böbreğim indi ama ameliyattan dolayı idrar yollarım çok yanıyor hala kanlı yapıyorum inşallah bu da geçer. ) İlerleyen zamanlarda bebek daha çok büyüyüp sıkıştıracağı için daha kötü olabilirmişim bende geciktirmeden oldum ameliyat. Boşluk sancım geçti şimdilik