ipek7 ayyyyy en kötü zamanlarımdı 🙄🙄🤦🏻♀️ Hamile olduğumu öğrendikten bi iki hafta sonra böbrek taşının da olduğunu öğrendim ikisi bi arada çok zor geçmişti yani bulantım çok oldu bişey yiyemedim kasık ağrısı zaten yeni gebelik de olurken bi de üstüne taş eklenmişti antibiyotik de kullanmadığım için zorlu geçmişti açıkçası