Kızlar çok fazla ağrım vardı ayağa kalkamayacak kadar kemiklerim sızlıyordu ve başım çatlıyodu fena griptim bende dayanamadım parol içtim parolda sakınca yok diye biliyorum dün gece içmiştim bu sabah farketttim ki parol plusmuş 😣😣 normal parola göre çok daha kuvvetliymiş bir tane içtim sadece o kadar kuvvetli ki demekki tüm ağrımı aldı resmen bişe olur mu sizce doktoruma ulaşamıyorum da aklımı kaçırdım