Merhabalar sevgili anneler bugün çatı muayenesi oldum alt kemik basık dedi doktorum ,normal doğum yapabilirsin ama seni zorlar dedi bu şekilde doğum yapmış olan anneler var mı tecrübeniz nedir yada doktoru bu şekilde söylenen anneler sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda şimdiden teşekkürler 💐