Butterfly_13 niye korkuyorsun canım normalde değer 1500 geçince betaya bakılmaz artık ulturasyondan takip edilir zaten beta ilk zamanlar çok artar bir süre sonra yavaslar benim ilk degerim 2009 du bir daha istemedi hiç doktorum sadece sağlık ocağı yapmıştı kan tahlilleri in içinde ondada 9 bin di değerim başka hiç bakmadılar hep ulturasyonla takip edildi boş gebelik olması için 9 haftaya kadar bebek olmaz ve kalp atışı olmaz şuan kac haftalık görünüyor keseyi gördünüz mü bebek gördünüz mü onlar önemli