Kızlar bugünler de başım ara ara ağırıyor ve sersem oluyorum kontrole gittim doktor tansiyon takibi yap dedi çok ağırırsa parol kullan geçmezse norölojiye git dedi bazı gebeliklerde beyinde kan pıhtılaşması oluyormuş Buda beyinde damar tıkanıklığına yol açıyormuş bakalım geçmezse norolojiye gideceğim sizdeyse bu durumu yaşayan varmı 18+4 haftalığım bu arada