Ayvaaaaaa anneme sordum granül sabun katılaşıyormuş diye, dediki bi bardağın içinde kaynar suda erit öyle koy dedi. 35 sene önce kadın öyle yapıyormuş😇 gebe okuluna da gittim ordaki ebe de aynı şeyi söyledi. Kesinlikle rende sabun kullanın hiç gerek yok çok para vermeye dedi. Hem leke çıkartıyor hem güzel arındırıyor. He bide ütüleyin özellikle ilk 3 ay dedi