zeynepmoom2_ muhakkak endokrine görün ben ilaç kullanıyorum şu anda gebelikten dolayı tiroid hormonum yüksek çıktı.. hatta aydan aya ilacın dozunu arttırıyor doktorum.. çok önemli birde doktorum demişti tiroid ilacı kullanırken demir, d vitamini vs ilacı kullanırsan akşamdan kullan.. tiroid ilacını zaten sabah kahvaltıdan bir süre önce kullanıyorsun vitamin ilaçları etkisini kaybettiriyormuş.. akşamda vitamin ilacımı içiyorum..