Eliferimm Busbus03 Tebrik ederim sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🙏💗 doğru söylüyorsunuz olacağı varsa doğumda bile neler oluyor Rabbime emanet korusun inşallah bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım 💕
kubrakokcan Eliferimm benimde annem hep sizin anneniz gibi söyledi. Benim ablam düşük yapmıştı , erkenden eşyalarını aldığı İÇİN gördükçe üzülüyordu. Benimde yaşamamı istemedi bu durumun. Anneniz de sizi düşünmüş. 4 ten sonra yavaş yavaş yapabilirsiniz bence 🌸