Ozgul1nazo Kızlar bu durumda olupta doğum yapanlar yok mu? Doğumunuz nasıl geçti valla bilgilendirirseniz çok sevinirim korkuyorum
Baharow Ozgul1nazo canım yakın bir arkadasım da oldu zorlandı ama her şeyin çaresi var çocuğu şimdi ilkokula gidiyor. Çaresiz bir durum değil doktorunu iyi seç hastaneni iyi seç araştırmada yapmanıntavsiye ederim özelle bu konıda yetersiz kalabilir. Korkma yani yıllar önce bile sorunsuz arkadasım atlattı şimdi tıp daha da ilerde.
dduygu1 Ben çevremde 2 kişiden duydum birinin kızı şuan 3 yaşında diğeride arkadaşımın ablası 1.ncide bu sıkıntıyı yaşamış şuan 2.ye hamileymiş doğumlarını yapmışlar çocuklarıda gayet sağlıklı kendileride iyi
SimgeTuna Ozgul1nazo rahim ağzını tam kapatmadıysa belki yükselir bile ki yükselmese de bir şey olmaz korkma sen planlı sezeryan yapılıyor🙏🏻