Kızlar 24 Şubat‘ta adet oldum geçen ay üç gün sürdü 27 Şubat‘ta kesildim bundan iki gün önce kahverengi tarzında hafif lekelenmem oldu hatta adet oldum sandım Pet koydum ama iki gün oldu hala bir kanama adet belirtisi yok yerleşme kanaması mı diye aklıma gelmedi değil daha sonra sıvı bir şekilde beyaz berrak bir akıntım var ama fazlaca var hatta sürekli logoya gidiyorum idrarım çok fazla olmaya başladıUygulamaya göre adetime bir gün var normalde düzenli olurum geçen ayda etrafındakiler bir dahaki ay hamile Kalma şansın yüksek o yüzden kesilmesin bir dahaki ayı değerlendir hamile kalabilirsin diye söylentiler duyunca bugün test alıp yapmak istedim ama negatif çıktı âdetin geçmesini beklemeli miyim yoksa kan versem çıkar mı kasıklarımda da ağrı var karın ağrım var ama normal bi karın ağrısı şeklinde değil ara ara yokluyo göğüslerimde hassasiyetim var ama elham yapmak istemiyorum 😔