Serpil_Biler Iyi günler ablalar 22 haftalık hamileyim lk gebeligim bebeğime giden kan damarı dar olduğu için bebeğimde ilerleyen zamanlarda gelisim geriliği olabilirmiş sizinde başınıza böyle birşey geldi mi korkuyorum bebeğime birşey olur diye
Prenseslerimm_3 Serpil_Biler aynı sorunu bende yaşadım 18 Mart cuma günü doğum yaptım 36. Haftada 2450 gr doğdu bebeğim çok şükür ki küveze falan girmedi sağlıklı korkmayın
Seda1208 Serpil_Biler böyle bir durumda genelde kan sulandırıcı ilaç veya iğne veriyorlar benim de ikili tarama testinde bebeğe giden kan damarlarında daralma gördüler kan sulandırıcı olan ecopirin başlattılar sende neden başlatmadılar acaba?🙄
Serpil_Biler esradgn123 ya bende korkuyorum detaylı ultrasona gidicem 1 hafta sonra o zaman daha iyi belli olur mu acaba
esradgn123 Serpil_Biler İnşallah bir sorun olmaz Karnı küçüktü üzülürdü onun için ama çok ayrıntısını bilmiyorum
Serpil_Biler esradgn123 anladım teşekkür ederim benim karnimda sorun yok inşallah allah razı olsun cevapladığınız için
Serpil_Biler Prenseslerimm_3 inşallah sağlıklı olsun kilo alır siz kavuşmuşsunuz bizde kavusuruz inşallah bu arada allah bağışlasın evladınızı teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
Serpil_Biler Seda1208 bilmiyorum belki sonra başlatacak olabilir ama özel hastaneye gidicem devlet hastanesinde ne kadar da olsa biraz yanılma payı oluyor benim ikili tarama testinde öyle birşey dememislerdi daha yeni çıktı