Selenm Ecesancak61 Ben iki gebeliğimde de kullandım malesef bırakamadım çok şükür bi sıkıntı olmadı ama içmesek daha iyi
Bayancorek Ecesancak61 Hayır, normalde de kullanmıyordum zaten ama şuan pasif içicilik bile çok zararlı. 10 kişilik bir arkadaş grubumuz var eşimle, yanımda içmiyorlar asla, dumanı bile solumamak gerekiyor. Kaldı ki kokusundan tiksiniyorum zaten.
Villanelle Normalde de kullanmıyorum ama şimdi içen birinin yanında bile durmuyorum. Montundan vs bile koku geliyor
Egesr Ecesancak61 şükür hamile kalmadan uzun zaman önce bırakmıştım. İyi ki bırakmışım eşim sağ olsun çok destek oldu. Eğer bırakmadaydım hamileyken de asla bırakamazdım. İyi ki içmiyorum ona bir şey olacak diye o kadar korkup korumaya çalışıyorum nasıl sigara içip ona zarar verirdim vicdanen rahat edemezdim🥺
Guncem Valla gebelikte yasakli olan ne varsa onu yapan illaki çıkar. Abur cuburla beslenen, sigara icen hatta madde kullanan bile cikar ararsaniz. Başkasının bebegini korumak icin iradesine hakim olamamasi kimseye referans olmamali bence.
Ipekcntrk Ecesancak61 günde 2 ya da 3 tane iciyprum valla vicdan azabi cekıyorum ama yapacak bisi yok. Canm cok istıyor 😒
Ecodero Ecesancak61 normalde de kullanmıyorum ama kullansaydımda evladım İcin asla agzıma bıdaha surmezdımmm
Duyguylmz Ecesancak61 ilk oğlumda içtim bırakamadım. Vicdan azabı ceke ceke 😓 çok şükür sağlıklı geldi dünyaya. Şimdi 2 ye hamileyim. Midem bulansım diye dua ediyorum yine başladım aynı mücadeleye inşallah bırakırım.