EsraYsf korkutmak istemiyorum ama canını seven bebeğinin sağlığını düşünen oraya gitmesin afedersiniz it muamelesi yapıyorlar oğlum geç doğdu Beylikdüzü dv hastanesi takipliydim o zaman orda doğum olmuyordu kanuniye yönlendirdi neyse doğum günü kontrolum vardı sabahtan hafif sancılarım da vardı Beylikdüzünden 3 cm açılma ile evime döndüm akşam suları sancılar 5dk da bite düştü nişanım geldi ve gittik içeri asla kimseyi almadılar emir kipiyl çatala geç gittim ama hiç mi destek olmaz biri kendim indim giyindim o sancılar ve göbekle nst ye yönlendirdi hemşireyi ben arayıp buldum bağladı neyse bide bağırmak lazım ki gelip açsın içeri girdim sonucu doktora göstercem bide üstüme bagirmaz mi disarda bekle diye sonrasında sancin yok acilman yok evine git dedi gönderdi psikolojim bozulmuştu o muamele karşısında sadece ağlamıştım ordan çıkıp özele gittim 20 dk sonra doğurdum