Ozlemyeni buralara verebilecegin maddi yönden imkanın varsa kendi klinigi olan ertan öztürke git derim. Ben 2. Gebeligim ilkini kaybettim şuan 28 haftamdayım doktorum çok merhametli allah bin kere razı olsun erken dogum yapacagım bizim yerimize herşeyi yapıyor yenidogan yogun bakımları araştırmış tek tek bütün doktorlarla konuşuyorum merak etmeyin siz sadece strest yapmayın ben hallederim hep yanınızdayım diyor ☺️ Diger doktorlar haftada bir kontrol ederken 2 güne bir kontrol ediyor başından savmıyor çok şükür