FatmaNur_27 dediğim gibi ekranda sadece bir tane şeker sonucunuz gözüküyor. Tokluk şekeriniz gözükmüyor. Ya henüz yüklenmedi ya sistemde sorun var emin olamadım. 1.saatinizi doktorunuza danışın isterseniz yada hastaneye gidip sonuçlarınızı isteyebilirsiniz