Gorkem97 Kizlar az once cekildi 37 haftaligim doktoruma gostercektim doguma girmis anlayan var mi merak ettim https://imgyukle.com/i/E3AVqR
AysunUgur Gorkem97 doğumunun başlaması uzun sürmez bence canım, baya yüksek çıkmış sancılar ve sık, Allah güç kuvvet versin, sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏼🌺
Delikizz Gorkem97 benimde doğumumdan 1 hafta önce öyleydi sancılarım ama nst de kasılmalar sancı gibi gözüküyor ondan öyle çıkıyor benim öyle olmuştu. Sonradan çektirdiğimde sancım çıkmamıştı mesela 🤷🏻♀️ Kasılma yaşadıysan odur
Villanelle Gorkem97 açıklık 4cm olana kadar genelde acı hissedilmiyormuş. Bakılması lazım açıklığa vs
Gorkem97 Suzanne salı günü icin gün vermisti bana gecen hafta bugunde nst deki sancıları gorunce salı gunune dayansa iyidir dedi kuzum eve geldim bende