Gulayozden Kızlar Merhaba 16.haftamdayim erkek hissetmeme rağmen bebeğim kızmış kız annesi oluyorum 👑 isim önerir misiniz acaba 😊
Bebiscann Gulayozden maşallah minik prenses geliyor annesi Allah ne verdiyse başımız gözümüz üstüne her zaman 🤗💖🥰
Sema42 Gulayozden ya rabbim kucağına almayı nasip etsin canım ben daha öğrenemedim 12+2de erkek gibi dedi doktor ama kesin bişey diyemem dedi 1 ay sonra çağırdı bakalım
Rintintin Gulayozden hayirli uğurlu olsun inşallah. Kizim olsaydı Erva yada Asya istiyodum fikir olsun sizede. Bende bugün öğrendim 16+6yim. oğlum oluyormuş elhamdülillah 🌸
Senemcan Gulayozden maşallah canım sağlıcakla kucağına al inşallah 🌸🌸( emay) (eliz) umay masal güneş)) bu isimler çok hoş bence canım
DAMLABERBER Benim bebeğim asla kendini göstermedi hep bağdaş kurarak duruyor karnımda cinsiyetini 17 haftada öğrendim Cuma günü baby shower yapıcam bakalım kendini göstermeyi sevmeyen miniğim neymiş 🥰🥰🥰🥰🥰
SumeyyeBgz Benim de kızım olucak inşallah 16+3 haftalık hamileyim 🐣Nil Vera 🐣 koymayı düşünüyoruz nasıl kızlar 😘
Sultankygsz Bende 16+5 haftalığım benim de kuzum olacak çok şükür isminde gülce koyacağız nasip olursa 😊