20.03.22 pazar gunu nişanlım biraz daha fazla geldi sabah kalktığımda. Kendımı agırdan aldım kahvaltı hazırladım yaptık bulaşıklar yıkandı banyo yaptım hazırlandım. Saat öğlen 14.00 da hastaneye vardım. Muayene edildim ve dediler ki 4cm açılmam var yatışın yapılacak tamam dedim. Yatış yapıldı dogum odasına alındım. Geldiler baktılar tekrar 4 cm çıkmam 5 cm olmuş suni sancı verdiler. Suni sancıyı yedim ama bebegımın kalp atışları düşmeye başladı 140 kardan 90 kara düşmeye başladı bende panik oldum hemen beni apor topar sezeryana aldılar. Komple bayılttılar bebeğim 18.59 dünyaya geldi beni odaya aldılar saat 20.00 kendıme geldim. Bebegım kavuştum çok şükür Allah kımsenın ellerini boş çıkarmasın suan çok iyiyiz ikimizde benim ağrılarım çok ama gelir gecer ona sag salim kavuştum ya