DursunAygnTc cnm battaniye iki üç tane yandan çıtçıtlı zıbınlar patikli altlar,çıtçıtlı bady kısa kollu içine giydirirsin beli kapanır.Ortada çıtçıtlı tulumlar yandan olunca alt değiştirmesi zor oluyor.İlk aylar için yazıyorum bunları bu arada.Birde yarım kundaklar var onlar kurtarıcı hem uyku tulumu hem kundak ilk 6 ay bebeğin üzerine hiçbirşey örtmemek en güvenlisi birde çok çabuk büyüdüğü düşünüldüğü için kıyafetler 3-6 ay alınıyor .Gereksiz bana göre 0-3 ay zıbınlar bile kocaman duruyor.Ben ilk oğlumda aynı hatayı yaptım.Doğdu giydircek biley bulamadım.Eşim gidip bir kaç parça bişey aldı geldi.Bütün herşey kocamandı.Bebiş 3 aylık olduktan sonra geri kalan kıyafetleri almak daha mantıklı.Bakalım küçük insan neye benzeyecek hangi renkler yakışcak hangi kıyafetle rahat ediyor.Bebek deyip geçme herşeye kendi karar veriyor.Benim tavsiyem pamuklu rahat yumuşak kumaşlardan az ve öz miktarda almak kalanları doğumdan sonraya bırakmak.İnsan hevesle herşeyi almak istiyor ama birçoğu üzerinde etiketiyle kalıyor gerçekten.Ben bebek odası yaptığıma bile pişmanım 25 aylık hala park yatakta yatıyor.Bu ay kendi odasına geçicek umarım çünkü aralık başında ikinci oğlum doğacak nasipse yani keşke şimdi alsaydım mobilyalarını bunlar kullanmadan demode oldu çok güzel mobilyalar çıktı üzerine mesela