alisinannesi10 Merhaba hanımlar 17 haftalık hamileyim 3 lü tarama sonucum çıktı bakabilirisiniz acaba nasıl değerler anlayan varmı. Doktora randevum daha 10 gün sonra. [https://resimyukle.io/r/268qs2N4Vf]
Zerrinmesut19 alisinannesi10 tekrar atsana kuzum ya benimde var ama bilen yok galiba ikisini karşılaştırayım
SunnyG Grafiği görmek lazım. Onu da ancak doktor görebiliyor. Bu değerler tek başına bişey ifade etmiyor