aldebaran Merhaba, hamile olduğumu dün öğrendim. Değerim 24,09 çıktı. Sat 25 Şubat, reglime henüz 4 gün var. Sizce bu beta değeri normal mi haftasına göre? Kimyasal olmasından korkuyorum nelere dikkat etmeliyim? teşekkürler
Tugcemal23 aldebaran Merhaba benimde adetim 3 gün vardi dün kan verdim 75 çıktı . Bende anlayamadım ne durumdayim 🙂🙂
Sezen92 aldebaran benim adetime 4 gün vardı 14 çıkmıştı öyle öğrendim gebeliğimi şuan 26+4 olduk çok şükür
yigitinannesiiiii aldebaran 2 güne bir kan ver canım onu bilemezsiz beta değerinin artışı düzenli ise sıkıntı yok ama belli bi değere gelip düşmeye başlarsa o zaman kümyasal oluyor bu değerle bilemezsin yani kimyasalmı değilmi
asli-95 aldebaran adetime 4 gün kalan 23 çıkmıştı beta hcg :) 2 günde bir kan vererek takip etmiştik canım .
Mom545441 aldebaran ben 5 gün kala 10.4 ile öğrendim ertesi gün aynı saatte kan verdim 24 saatte 18.2 olmuş 2 gün sonra tekrar verdim 43.6 çıktı bende sağlıklımı değilmi merak ediyorum bugün adet günüm son kan tahlilimden 2 gün geçti cuma günü tekrar vereceğim
Sezen92 Mom545441 iki gün sonra baktırmadım nerdeyse 1 hafta falan geçmişti sanırım 360 falan olmuştu
ebrue Mom545441 canım şöyle söyleyim 16 martta regl olmam gerekti olmamıştım 21 martta tahlil verdim 864 çıktı suan da 2 gün arayla değerlerime bakılacak bugün vermem gerekti veremedim yarın vereceğim
Mom545441 ebrue güzel artışlar olsun inşallah tebrik ederim 🙏🏻adetten 2 gün önce 43.6 çıktı bu değerden 2 gün önce de 18.2 ydi benim bugünde adet günüm
ebrue Mom545441 hsg den hemen sonra gebe kaldım ben ve 3 yıldır korunmasız ilişkiyle olmuyordu hsg çektirdim en son sanırım verilen ilaçlar sayesinde kanallarım temizlendi onun sayesinde oldu
Mom545441 Sezen92 anladım canım hayırlı olsun 🥰🙏🏻 Ben cuma tekrar bakacağım inşallah güzel artış olmuştur🙏🏻🙏🏻