kızlar 26 subatta bos gebelık oldugum için kürtaj oldum 3 gün sonra kanamam basladı 10.gün kontrole gittim bı sıkıntı yokmıs sadece 1 tane kan pıhtısı kalmıs onun ıcın metiler diye ilaç verdi onunla atarsın dedi buyuk ıhtımalle attım pıhtıyı ama halen kanamm devam edıyor doktorı aradım normal dedide sizce normal mı baska doktorada gitsim mi😞😞